.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شرط سخت مطهری برای نامزدی احمدی‌نژاد در انتخابات ؛
احمدي نژاد اول بايد محاكمه شود، بعد به عنوان نامزد انتخابات خود را معرفي کند
شمال نیوز: نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در خصوص حضور مجدد محمود احمدي نژاد در عرصه سياسي و انتخابات رياست جمهوري گفت: احمدي نژاد ابتدا بايد محاكمه شود، بعد به عنوان نامزد انتخابات خود را معرفي نمايد.

شمال نیوز: نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در خصوص حضور مجدد محمود احمدي نژاد در عرصه سياسي و انتخابات رياست جمهوري گفت: احمدي نژاد ابتدا بايد محاكمه شود، بعد به عنوان نامزد انتخابات خود را معرفي نمايد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از انتخاب، علي مطهري عصر روز دوشنبه در حاشيه نشست سالانه انجمن اسلامي آرمان دانشجويان دانشگاه علم و صنعت كه در آستانه سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري برگزار شد افزود: ايشان ابتدا بايد در خصوص اقدامات دوران هشت ساله رياست جمهوري خود در دادگاه حضور يافته و پس از آن خود را نامزد انتخابات رياست جمهوري آينده كند.

وي تصريح كرد: با توجه به عملكرد احمدي نژاد در طول رياست جمهوري اش ديگر رايي نزد مردم نخواهد داشت.

به نوشته ایرنا، نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در بخشی دیگر گفت: از مسئولان كسي به اندازه استاد مطهري در خصوص آزادي و آزادي بيان سخنراني نكرده است.

وی درباره طرح نيروي انتظامي با عنوان 'گشت نامحسوس' نيز گفت: من از جزئيات آن مطلع نيستم و قرار است در جلسه اي با مسئولان نيروي انتظامي نظرات آنان را بشنوم.

مطهري گفت: هنوز اطلاعي از ماهيت اين طرح ندارم و در روزنامه هاي مطالبي به چاپ مي رسد كه مسئولان نيروي انتظامي در واكنش به آن مي گويند اينگونه نيست.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 7 ارديبهشت 1395
کینه تنها خصلتی است که کندن شدن آن ازصفات آدمی بسسار یسیار سخت است
حسین 7 ارديبهشت 1395
حتماٌ!!!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 7 ارديبهشت 1395
نه بابا علی خان خودت فکر کردی احمدی نژاد رایی ندارد می نمی دانم اگر در بالای سرت بود اینجوری میشدی
هیچ کاره 7 ارديبهشت 1395
شما چکاره ای
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 7 ارديبهشت 1395
وکیل الدوله
محمد 7 ارديبهشت 1395
واقعا فکر کردی نظرت مهم است اگر در لیست خودت بودی در تهران جز 1000نفر هم نبودی اگر احمدی نژاد نبود شما وجود خارجی نداشتی از دوش ایشان قد کشیدی و ...
علی 7 ارديبهشت 1395
حیف اون اسم دکتر مطهری که تو خرابش کردی
بزار انتخابات شروع بشه ببین مردم مستعضعف چطور دوستدار احمدی نزاد هستند
سجاد 7 ارديبهشت 1395
بازم هر از چند گاهی چرندیاتی از این اقا شنیده میشه .مگر تو قاضی هستی .مملکت قوه قضائیه داره به تو چه مربوطه.این قدر هم نماینده همه مردم نباش شما فعلا نماینده مردم تهران هستی و در این باد رایی که در تهران گرفتی باش .
ستار 7 ارديبهشت 1395
گر بود پدرت فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل.من نمی دونم این اقا چرا از سران فتنه داره حمایت میکنه.شما بیا برای مردم بگو در این مدت نمایندگی ات برای مردم زیر خط فقر چقدر دفاع کردی . چرا فقط بیلان کاری شما همیشه باید سیاسی باشه و پشت سر افراد قرار میگیرید.
سعید 7 ارديبهشت 1395
این همه اختلاس ، بیکاری ، رانت خواری اقازاده ها و ... در مملکت وجود داره و خودت هم خبر داری اما دریغ از بک مصوبه و پیگیری برای این کارها. این قدر برای انتخاب مردم برای ریاست جمهوری مردم گیر نده .شما فقط بیا گزارش عملکرد بده .
جلال 7 ارديبهشت 1395
افراد را با عملکردشان می سنجند وگرنه حرفهای خوب بر روی در و دیوارها نوشته شده.نمی دونم شما چی از این احمدی نژاد میخواهین.شما حرفی میزنید و روزنامه های زرد هم اونو با آب و تاب پوشش میدن و از این طریق سعی در تخریب افراد میکنند .مردم خودشون می فهمند که چه کسی کار کرده.حتما خودت هم میدونی به قول زیبا کلام که اگر همین حالا احمدی نژاد بیاد در مقابل روحانی رای اول را داره پس اینقدر کاسه داغ تر از اش نشو لطفا
امین 7 ارديبهشت 1395
پول بیت المال را بخورید و تو مجلس داستان و ...بگید.ظاهرا شما بجای انجام کار نمایندگی ات به شعارهای سیاسی بیشتر علاقه دارید و یا فکر میکنید که هر کسی در مقابل جریان نظام و طرفداری از تفکرات مردم اسلام امریکایی دوست قرار بگیرید خیلی خوبه و دفعه بعد رای میارید.به نظر بنده تند روتر از شما کسب وجود نداره شما فقط پشت تریبون حرفهای خوب و با ظاهر عوام فریبانه البته به نظر خودت میزنی مردم دیگه توی این مدت شما و افکار شما را شناختند
امین 7 ارديبهشت 1395
واقعا با نظر اون دوست بالا موافقم این اقا خیلی کینه ای اونم نه برای مردم برای خودش و دوستان گرمابه .../خوبه که اقای سیف رئیس بانک مرکزی گفته از این برجام هیچی عاید ما نشد.حالا این دولت داره از این قضیه استفاده سیاسی برای گرفتن رای انجام میده بماند.17 هزار تن سیب زمینی و هزار تن پرتقال در این دولت دفن شد اما خبری از این آقایان دلسوز نشد.آخه حمایت کورکورانه از هر دولتی به چه قیمتی .اون دنیا شما و امثال شماها باید پاسخ بدید
جواد 7 ارديبهشت 1395
چون شماها میدونید که احمدی نژاد رای داره از سال گذشته برای تخریب اون کارهاتونه شروع کردی .و اینکه هی کلمه اختلاس را در بین مردم رواج دادید که اگر اسم احمدی نژاد اومد مردم به فکر اختلاس بیافتند.این یک بازی سیاسی ای هست که شما شروع کردید البته به خیال خودتون. اختلاس رحیمی مال دوران قبل از ریاست معاون اولی یود و بقایی رفته زندان دیگه چی میخواهی .
ستار 7 ارديبهشت 1395
آقای مطهری خیلی دلت برای مردم میسوزه بیا پرونده کرسنت را پیگیری کن ، پرونده جهانگیری معاون اول را پیگیری کن ، صرافی برادر رئیس جمهور ، و.... خیلی از چیزهای دیگه که خودت خبر داری .اگر اینها را پیگیری کنی تازه میشی آدم بیطرف و نشون میده حرف و عملت یکی هست.اما متاسفانه چنین نیست به دنبال ظاهر سازی هستی و ...
نا شناس 7 ارديبهشت 1395
اگر قرار بر محاکمه است اول باید خود مطهری محاکمه شود که از سران فتنه جانانه دفاع می کند.
عبداله 7 ارديبهشت 1395
درود بر مطهری مدرس زمانه ما در مجلس شورای اسلامی هر کسی تخلف کرد باید محاکمه شود حتی رئیس اختلاس گران و غارتگران به بیت المال با بقیه افراد جامعه چه فرقی دارد .
محسن 8 ارديبهشت 1395
کاملا درست گفته مردم به یک محاکمه بزرگ فکر می کنند.
متاسفم برای شمالی ها که این همه داغ به دل هاله نورند این نشون دهنده فقر فکری و فرهنگیه که تو شمال و خصوصا مازندران بسیار پر رنگه
نا شناس 8 ارديبهشت 1395
در انتخاب بعدی ریاست جمهوری مردم جواب دندان شکن به تو وامثال تومیدهند.درودبرسیدعلی خامنه ای ومرگ بر فتنه گر وفتنه ساز

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.